Facebook Whatsapp Youtube

אשפוזיות לגמילה מסמים

אשפוזיות לגמילה מסמים הן למעשה מסגרות אשר מאפשרות גמילה גופנית בתנאי אשפוז משימוש בחומרים פסיכו אקטיביים, דוגמת הסמים והאלכוהול. החומרים הללו עשויים להביא לשינוי התנהגותי משמעותי כמו גם שינוי במראהו הפיזי של האדם. רוח בכפר – מוסד גמילה ברוח אחרת מעניק לכם את האפשרות להשתתף באישפוזית של המכון ולהתנקות מן החומרים המסוכנים אשר משפיעים על הגוף לרעה.

מה שצריך לדעת על אשפוזיות לגמילה מסמים

הגמילה הפיזית מסמים תהיה השלב ההכרחי הראשון בכל תהליך גמילה. קודם כל ישנו צורך לשחרר את הגוף מהשפעותיו של הסם ומתסמיני הגמילה אשר יכולים להופיע בשעה שאין המטופל ממשיך לצרוך סמים. משך זמן גמילה הפיזית הינו יחסית אינדיבידואלי ומאוד משתנה ממטופל למטופל, סוג החומר אליו הוא מכור, כמויות ותדירות השימוש.

אשפוזיות לגמילה מסמים הן למעשה המסגרת הבטוחה ביותר לביצוע שלב הגמילה הפיזית. נוכל לראות כי הצוות המקצועי של האשפוזיות כולל צוות רפואי, עובדי רווחה ועובדים סוציאליים אשר יכולים לסייע בהקלה על הפן הנפשי גם בעת תהליך הגמילה הפיזית.

ההתמכרות לסמים הינה ערמומית ומתוחכמת, היא פועלת בשתי חזיתות, הפיזית והנפשית. כך למעשה מקשה על תהליך הגמילה ובעצם מאתגרת גם בשעה שאדם מנסה להיגמל בכוחות עצמו מהסם מחוץ למסגרת טיפולית כלשהי. חשוב לזכור כי אין אתם חייבים להתמודד עם הגמילה לגמרי לבד. מרכזי גמילה כוללים אשפוזיות אשר נועדו לסייע למכורים להתגבר על התלות הפיזית של גופם בסם, ולאחר מכן להמשיך בהצלחה אל ההתמודדות עם תסמיני הגמילה הנפשיים עד כי יצליחו להתמודד עם העולם בלי שיעלה הצורך למנה נוספת.

רוח בכפר – מרכז גמילה ברוח אחרת

כל אחד מאיתנו מחזיק בתוכו כוחות עצומים לשנות את חייו לטובה. השינוי אותו אנו רוצים לראות חייב להתחיל מבפנים, כך אנו ברוח הכפר מאמינים. השלב הראשון יהיה בקשת עזרה להתנקות מהסם. מכאן נוכל לסלול את הדרך יחד ביצירת תכנית טיפול מותאמת אישית אשר תעניק לכל מטופל חוויה טיפולית הוליסטית.

מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

    קידום אתרים בגוגל